Szanowni Mieszkańcy!
W ciągu ostatnich dwóch lat dokonujemy zmian w funkcjonowaniu Urzędu. W tym celu, m.in. uruchomiliśmy Biuro Obsługi Interesanta na parterze Urzędu oraz stworzyliśmy i udostępniliśmy karty usług opisujące procedury i zawierające niezbędne wzory wniosków. Aktualnie jesteśmy na etapie zmiany wizualnego oznaczenia biur.
Nadszedł zatem moment, w którym chcielibyśmy poznać Państwa opinię, czy dostrzegacie te zmiany, a jeśli tak – to jak je postrzegacie.
Jest to dla Nas – Urzędników niezwykle istotna kwestia, gdyż chcemy być Przyjaznym Urzędem.
W tym celu uruchomiliśmy (od 21 listopada) w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzychodzie proces ankietyzacji dotyczący oceny funkcjonowania Urzędu.
Ankietyzacja będzie trwała do 20 grudnia 2016 r.
Każdy z Interesantów Urzędu może wypełnić ankietę na kilka sposobów.
W formie tradycyjnej – papierowej, w kilku wyznaczonych punktach w siedzibie Urzędu,
w tym w Biurze Obsługi Interesanta (także w formie elektronicznej).
W formie elektronicznej na utworzonej w tym celu platformie elektronicznej. Linki do ankiety są dostępne bezpośrednio na stronie Gminy (www.miedzychod.pl), ale także na Facebooku Gminy oraz poprzez aplikację SISMS.
Celem przeprowadzanej ankiety jest uzyskanie od Was – Naszych Interesantów, informacji na temat stopnia zadowolenia ze sposobu pracy Urzędu. Ankieta ma umożliwić nam poznanie naszych zarówno wad, jak i zalet, tak aby dążyć do zapewnienia sprawnej i profesjonalnej Państwa obsługi.
Ankietę zamierzamy udostępniać Państwu do wypełnienia co roku, tak aby móc dokonywać w przyszłości analiz, które elementy poprawy funkcjonowania Urzędu są postrzegane pozytywnie,
a które należy zmienić (zmodyfikować), poprawić.
Wszystkim Mieszkańcom, którzy poświęcą swój czas na wypełnienie ankiety – Dziękujemy!
Kierownictwo i pracownicy Urzędu
10 614 liczba ludności miasta
6,98 powierzchnia miasta w km2
1378 uzyskanie praw miejskich
18 633liczba ludności gminy
306,25powierzchnia gminy w km2