W trosce o efektywne wydawanie pieniędzy publicznych Burmistrz Międzychodu podjął decyzję o uruchomieniu dla Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie platformy zakupowej.
Platforma jest pierwszym w Wielkopolsce narzędziem zastosowanym w Urzędzie Miasta.
Będzie ona podstawowym narzędziem komunikacji z dostawcami w trakcie procesu zakupowego.
Oznacza to, że cały proces ofertowania i oceny ofert prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od stycznia 2016 roku pracownicy urzędu będą wysyłać do Państwa pierwsze zapytania ofertowe.
Jak to wygląda w praktyce:
Jeśli chcecie Państwo zostać dostawcą Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie zachęcamy do Kliknięcia na zakładkę "zostań dostawcą". Po wyborze grup asortymentowych, w których prowadzicie Państwo sprzedaż wystarczy pozostawić swój adres e-mail i kliknąć przycisk "zostań dostawcą". W ten sposób będziecie Państwo na bieżąco informowani o publicznych zapytaniach ofertowych UMiG Międzychód.
Zachęcamy szczególnie firmy lokalne do czynnego uczestnictwa w platformie.
W przypadku pytań lub problemów technicznych zachęcamy do kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus, która obsługuje naszą platformę.
Tel: 61 679 19 00 czynne pon-pt od 8:00 do 17:00
Jesteśmy przekonani, że nowa forma współpracy przyniesie wymierne korzyści nie tylko urzędowi, ale i kooperującym firmom.
Z wyrazami szacunku,
Krzysztof Wolny
Burmistrz Międzychodu
10 614 liczba ludności miasta
6,98 powierzchnia miasta w km2
1378 uzyskanie praw miejskich
18 633liczba ludności gminy
306,25powierzchnia gminy w km2