youtube
instagram

Konsultacje społeczne: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Międzychód – Kolno (wieś)

                                                                                                                    Międzychód, 4 listopada 2025 r.

RNG.6722.4.2024

 

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIĘDZYCHODU

 o prowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Międzychód – Kolno (wieś)

 

Na podstawie art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 i 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.) Burmistrz Międzychodu ogłasza o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Międzychód – Kolno (wieś) w dniach od 4 listopada 2025 r. do 3 grudnia 2025 r.

 

Spotkanie otwarte nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu miejscowego odbędzie się w dniu
13 listopada 2025 r. o godz.15:30.

Spotkanie otwarte nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami odbędzie się za pomocą środków porozumiewania się na odległość z możliwością zabierania głosu, zadawania pytań i składania uwag przez jednoczesną transmisję obrazu i dźwięku oraz zadawania pytań. Udział w spotkaniu otwartym będzie możliwy za pomocą przeglądarki internetowej – szczegółowy link zostanie zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie (bip.miedzychod.pl, zakładka: planowanie przestrzenne), co najmniej godzinę przed rozpoczęciem spotkania.

Dyżur projektanta nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu miejscowego, odbędzie się
w dniu 19 listopada 2025 r. w godz. 15:30 –16:30 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie (pokój nr 302).

Zapoznanie się z przedmiotowym opracowaniem w siedzibie Urzędu możliwe jest również po wcześniejszym umówieniu wizyty (tel. 95 748 8100 wew. 317).

Uwagi do w/w projektu planu mogą być składane od 4 listopada 2025 r. do 3 grudnia 2025 r. z podaniem imienia, nazwiska lub nazwy, adresu zamieszkania albo siedziby oraz adresu poczty elektronicznej, o ile składający wniosek taki posiada, wraz z oznaczaniem nieruchomości, której uwaga dotyczy np. nr działki ewidencyjnej, oraz wskazaniem czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą. Uwagi należy składać wyłącznie za pomocą „formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego”, dostępnego m.in. na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie (bip.miedzychod.pl, zakładka: planowanie przestrzenne), na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym
za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres urzad@miedzychod.pl lub skrzynka ePUAP:/2430jggkpv/SkrytkaESP.

 

                       

Burmistrz Międzychodu – Krzysztof Sobkowski

 

 

 

 

 

                                                               

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 oraz 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1), Burmistrz Międzychodu informuje, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzychodzie przy ulicy Marszałka Piłsudskiego 2 jest Gmina Międzychód, reprezentowana przez Burmistrza Międzychodu.

2. Kontakt, w zakresie czynności przetwarzania danych osobowych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych –inspektor@miedzychod.pl,

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Art. 6 ust. 1 lit.c RODO a w szczególności na podstawie art. 17 pkt. 9 i 11 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i art. 39 ust. 1 Ustawy z dnia 3 października 2018 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą przeszkoleni i upoważnieni pracownicy do przetwarzania tych danych w zakresie wynikającym z zakresu obowiązków oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub na podstawie umowy w tym m.in. strony oraz uczestnicy postępowania administracyjnego.

5. Jeżeli Pani/Pana dane osobowe nie zostały zebrane od Pani/Pana, to przysługują Pani/Panu wszelkie dostępne informacje o ich źródle, jeżeli nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano (art. 8a ust. 1 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).

6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, zgodnie ze wskazaniami art. 8a ust. 2 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania i uzupełnienia  lub ograniczenia przetwarzania. Przy czym zgodnie z art. 8b Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie wpływa na tok i wynik postępowania.

9. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami prawa jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie dobrowolne.

11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

  • 10 614
    LICZBA LUDNOŚCI MIASTA
  • 6,98
    POWIERZCHNIA MIASTA W KM2
  • 1378
    UZYSKANIE PRAW MIEJSKICH
  • 18 633
    LICZBA LUDNOŚCI GMINY
  • 306,25
    POWIERZCHNIA GMINY W KM2