youtube
instagram

Gmina Międzychód przygotowuje Program współpracy z organizacjami pozarządowymi na rok 2026. Zachęcamy wszystkich mieszkańców oraz przedstawicieli NGO do udziału w konsultacjach i podzielenia się swoimi pomysłami oraz uwagami.

ZARZĄDZENIE NR OG.0050.69.2025

BURMISTRZA MIĘDZYCHODU
z dnia 8 października 2025 r.


w sprawie określenia formy i terminu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Międzychód dotyczących „Programu współpracy na rok 2026 gminy Międzychód z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego"


Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1153) i art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1491, 1761 i 1940) oraz uchwały nr XLVI/397/2013 Rady Miejskiej Międzychodu z dnia 30 października 2013 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi wart. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz. Urz. Woj. Wielk. z 2013 r. poz. 6808), Burmistrz Międzychodu zarządza, co następuje:


§ 1. Przedmiotem konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Międzychód jest „Program współpracy na rok 2026 gminy Międzychód z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego” (dalej jako: „Program”).
§ 2. Określa się:
   1) Termin rozpoczęcia konsultacji na dzień 8 października 2025 roku,
   2) Termin zakończenia konsultacji na dzień 19 października 2025 roku,
   3) Zasięg terytorialny przeprowadzonej konsultacji - gmina Międzychód,
   4) Referat Zamówień i Rozwoju jako komórkę organizacyjną urzędu odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji.
§ 3. Informację o konsultacjach publikuje się:
   1) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie,
   2) na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu,
   3) na stronie internetowej gminy Międzychód.
§ 4. 1. Konsultacje społeczne zostaną przeprowadzone w formie zgłaszania uwag i opinii do projektu Programu przez organizacje pozarządowe oraz podmioty prowadzące na terenie gminy Międzychód działalność pożytku publicznego, w odpowiedzi na komunikat o prowadzonych konsultacjach, opublikowany w sposób określony w §3 .
2. Projekt Programu wraz z formularzem zgłaszania uwag i opinii zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie oraz na stronie internetowej www.miedzychod.pl.
3. Wypełnione formularze należy składać do dnia 19 października 2025 roku:
a) osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzychodzie w Biurze Obsługi Interesanta (parter),
b) drogą listowną na adres Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód,
c) drogą elektroniczną na adres do eDoręczeń: AE:PL-51026-78324-SRJEH-27 lub ePUAP: /2430jggkpv/SkrytkaESP.
4. Formularz zgłaszania uwag i opinii do projektu Programu stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.5. Projekt Programu stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikowi Referatu Zamówień i Rozwoju.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

PROJEKT Programu współpracy na rok 2026

Formularz zgłaszania uwag i opinii

Klauzula informacyjna

  • 10 614
    LICZBA LUDNOŚCI MIASTA
  • 6,98
    POWIERZCHNIA MIASTA W KM2
  • 1378
    UZYSKANIE PRAW MIEJSKICH
  • 18 633
    LICZBA LUDNOŚCI GMINY
  • 306,25
    POWIERZCHNIA GMINY W KM2