Inwentaryzacja infrastruktury oświetleniowej na terenie naszej gminy
Zgodnie z planami na rok 2017 dotyczącymi realizacji przedsięwzięć służących poprawie efektywności energetycznej dla gminy Międzychód, przystępujemy do wdrażania oprogramowania internetowego do zarządzania infrastrukturą oświetleniową.
W tym celu od 15 marca br. przez okres 2 tygodni firma AVC Polska wykonywać będzie na terenie naszej gminy inwentaryzację infrastruktury oświetleniowej. W ramach podpisanej umowy firma wykona audyt energii elektrycznej oraz Program Funkcjonalno - Użytkowy systemu oświetlenia ulicznego, na potrzeby podniesienia jego efektywności energetycznej. Audyt obejmować ma analizę parametrów technicznych oświetlenia ulic, ze wskazaniem działań mających na celu zmniejszenie kosztów eksploatacji oświetlenia, wraz z opracowaniem inteligentnego systemu sterowania z możliwością jego monitoringu oraz wykonania pomiarów luminancji i natężenia oświetlenia na 4 wybranych odcinkach dróg.
Wykonane opracowanie jest niezbędne do pozyskania środków zewnętrznych.