Informacja o funkcjonowaniu Referatu Spraw Obywatelskich.

09 gru 2019

 

Uprzejmie informujemy, że nadal trwa remont w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu.
Pracownicy Referatu, pomimo remontu, są DOSTĘPNI W INNYCH LOKALIZACJACH URZĘDU.

Dowody osobiste – pokój Nr 202 (II p. budynku B)

Ewidencja Ludności – pokój Nr 209 (biuro USC – II p. budynku B)

Działalność gospodarcza – pokój Nr 15 (parter budynku A)


Za powstałe niedogodności – PRZEPRASZAMY!

czytaj więcej Informacja o funkcjonowaniu Referatu Spraw Obywatelskich.

Przedsiębiorco pamiętaj o wpisie do BDO

06 gru 2019

Burmistrz Międzychodu przypomina o obowiązku wpisania do BDO. Odpowiednie dokumenty -  w tym między innymi wniosek rejestrowy – należy dostarczyć na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, który jest właściwym organem do załatwiania spraw w niniejszym zakresie. Wszelkie informacje dotyczące podmiotów zobowiązanych do uzyskania wpisu do BDO czy też wymaganych dokumentów można znaleźć pod następującym adresem: https://bdo.mos.gov.pl/

 

czytaj więcej Przedsiębiorco pamiętaj o wpisie do BDO

NOWY SPRZĘT DLA OSP Z TERENU GMINY MIĘDZYCHÓD

04 gru 2019

3 grudnia 2019 roku w Sali Sesyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie odbyło się uroczyste przekazanie nowego sprzętu pożarniczego dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Międzychód .

Koszty zakupu nowego sprzętu, którego wartość wyniosła 122 474,99zł, zostały pokryte ze środków Gminy Międzychód kwotą 74 904,99 zł oraz dotacjami:
WFOŚiGW - 28 000,00  zł.
MSWiA - 19 570,00 zł

czytaj więcej NOWY SPRZĘT DLA OSP Z TERENU GMINY MIĘDZYCHÓD

Stanowisko ds. dowodów osobistych i stanowisko ds. ewidencji ludności będą niedostępne dla mieszkańców

03 gru 2019

Uprzejmie informujemy, że z uwagi na konieczność przeprowadzenia remontu
stanowisko ds. dowodów osobistych i stanowisko ds. ewidencji ludności
będą niedostępne dla mieszkańców
od czwartku 5 grudnia 2019 r od godziny 13:00 do piątku 6 grudnia 2019 r. włącznie.

Stanowisko ds. podmiotów gospodarczych będzie dostępne w pokoju nr 15.

Za utrudnienia przepraszamy

czytaj więcej Stanowisko ds. dowodów osobistych i stanowisko ds. ewidencji ludności będą niedostępne dla mieszkańców
  • 9 740
    LICZBA LUDNOŚCI MIASTA
  • 6,98
    POWIERZCHNIA MIASTA W KM2
  • 1378
    UZYSKANIE PRAW MIEJSKICH
  • 17 704
    LICZBA LUDNOŚCI GMINY
  • 307,24
    POWIERZCHNIA GMINY W KM2
facebook
youtube
instagram
Wirtualny spacer